skull:hausregeln
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* 8 Tage, 1.000 gp, 2x Spellcraft DC 17, 1x Knowledge (Religion) DC 16 | * 8 Tage, 1.000 gp, 2x Spellcraft DC 17, 1x Knowledge (Religion) DC 16 | ||
* Fehlschlag +1 Tag, +100 gp | * Fehlschlag +1 Tag, +100 gp | ||
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+ | * **Decompose** | ||
+ | * School universal; Level sorcerer/ | ||
+ | * Casting Time 1min per 1.000 gp | ||
+ | * Components V, S | ||
+ | * Range touch | ||
+ | * Target object | ||
+ | * Duration permanent | ||
+ | * Saving Throw none; Spell Resistance no | ||
+ | * This spell decomposes any magical object of CL 19 or lower to its components (diamond dust). these components can be used to craft magicals items with the appropriated feat or be used in spells with that material component e.g. wish, restoration, | ||
+ | * Depending on the CL of the object, you must be of a minimum caster level to decompose it. | ||
===== Action Points ===== | ===== Action Points ===== | ||
* Die d20-Regel (1 bis 3 d6 auf einen Wurf draufaddieren) entfällt. Man kann 2 Action-Points nehmen, wenn man schon weiß, daß man es nicht geschafft hat und den Wurf wiederholen. | * Die d20-Regel (1 bis 3 d6 auf einen Wurf draufaddieren) entfällt. Man kann 2 Action-Points nehmen, wenn man schon weiß, daß man es nicht geschafft hat und den Wurf wiederholen. | ||
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